Slutet på Mary Kay året!!

Hej på er!
 
Att jag aldrig lyckas göra detta till något bra :P??
Nu ska jag ge bloggen en sista chans då jag tycker det är väldigt kul när jag väl håller på med den.
 
Meningen är att ni ska kunna få hjälp/tips och råd och enkelt kunna få ta del av nya som gamla produkter.
Det väller in nyhet efter nyhet så jag vet inte riktigt hur man enkelt ska kunna få med allt. Har även tänkt att dela in inläggen om produkterna i kategorier så man enkelt kan hitta exempelvis presentartiklar. m.m
 
Jag hoppas att jag nu kommer kunna inspirera flera att pröva våra produkter då vi är väldigt många som gillar de.
 
Tänkte att jag ska förklara rubriken liten grann.
Vi har ju Seminarierår med 4 kvartal som vi jobbar efter och 1:a augusti startar ett nytt år.
För att detta året ska bli så bra som möjligt så skulle jag vilja att ni skriver lite önskemål om va de ska innehålla.
Några exempel...
-billiga veckan
-jul-öppethus
-sommar rea
-vår-öppethus
 
Ja vad önskas??
 
Du som känner dig sugen på att få vara med och önska, önska på!!!
 
 
Detta gäller dig som redan är kund hos mig
Om du och jag bestämmer plats/tid/datum då vi träffas samt att du tar med en kvinna/man som inte har prövat några MK produkter så kommer du få en speciell gåva utav mig.
 
Detta gäller nya kunder
Om du och jag bokar in datum/tid/plats för att hålla en hudvårdsklass på max 4 personer med dig inräknat så får du som tack i form av ett presentkort som ej går att bytas in mot kontanter 100:- för varje person. Alltså bjuder du in 1 person får du 100:-, bjuder du in 2 så får du 200:-, bjuder du in 3 så blir det 300:-
 
Bara att höra av sig :) !!

Kram Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0