Bakdags!!

Hej på er!
 
Nu har jag handlat hem de mesta som jag behöver inför min bakarvecka.
Jag ska ge mig på att göra de hembakta kolorna som var mycket omtyckta förra året samt en massa andra grejer.
 
Jag ska exempelvis försöka göra egna praliner (kanske inte bör skriva de här då riksen är stor att ni inte kommer få se en smula av de den 25:e)
Men jag ska iallafall försöka göra dom :)
 
Rabatterna är i princip klara och jag ska bara börja räkna nu så allt blir rätt....
Storstädning har ja redan börjat med på sådana ytor som man baa behöver damsuga sen.
 
Lussekattsbak blir de på lördag troligtvis och nu i veckan lite annat pill :)
Har även börjat inhandla lite pynt för självklart ska julstämningen vara på!! :)
 
 
Ni som anmält er är hjärtligt välkommna, du som inte har anmält dig men är lite sugen på att kika in i julstugan, maila mig på [email protected] så löser vi detta.
 
Ps. era goodiepags är påbörjade ;)
 
Ha en fortsatt bra dag så hörs vi ett annat dygn!!
 
Kram Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0