Sminkning


Godmorgon!
 
Jag har tyvärr fortfarande inte något internet hemma hos mig men är lovad detta på fredag. Då ska jag börja fota och lägga upp massa produkter :)
Sitter nu vid en dator med nät så jag har möjlighet att lägga upp ett litet inlägg här.
 
Imorse så sminkade jag mig i blått, både mörka och ljusa.
Jag började med en ögonskugga som heter Moonstone som highlighter och gick vidare med Azure på hela ögonlocket. Gick även upp lite på benet som är mellan ögat och brynet.
 
Sedan testade jag en annan grej idag, att lägga den mörka skuggan in mot näsan istället för ögonlockets yttre sida.
Använde mig av Midnight Star som är en mycket fin mörkblå skugga med skimmer.
 
Till sist gick jag över med Tender Taupe mellan Moonstone och Azure för att det inte skulle vara en för skarp färgskillnad.
 

Vet inte riktigt hur de ser ut på bilden, lite konstigt kanske men i verkligeheten är det jätte fint :) Tro det eller ej ;)
 
Längtar till helgen så jag kan börja med mina inlägg med massa bilder, vet om att det finns en app man kan använda i telefonen men jag tycker den är lite krånglig.
 
Ha en toppen dag!!
Kram Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0